19. lokakuuta 2012

My heart only plays for you

Heeii! Tänään nukuin pitkään, ihanaa kun sai univelat pois :--) Tänään käväsin vain ajamassa Huukolla ja tallityöt on tehty. Eilen käväsin ratasastamassa Vepperillä ja ajamassa Impalla, ja huomenna suuniteltiin isukin kanssa hiitti reissua kokkolaan joskus aamusta. Sitten vielä ratsastamaan mertsin kanssa ja huomen illalla pitäs lähteä käymään Pietarsaaressa Yllin kanssa.
Tänään aion tsekata telkkarista vain elämää-ohjelman ja mennä aikaisin nukkumaan. Mä olin suunitellu syyslomalle vaikka mitä kivaa mut se tössäskin yhteen ainoaan yhteiseen iltaan yllin kanssa? Mä lymyän kotona kaikki muut illat, en tykkää. On kauhean uuvuttavaa olla kotona kun rakastan olla koulussakin vain sen takia että nään kavereita.
Meikä tilasi tänään zalandolta aivan ihanat maiharit, sellaset tumman ruskeat nauhalliset uumammaa, mä odotan niitä. Toivottavasti ne on yhtä kivat kun mä kuvittelen♥ Eipä mulla taas tässä sitten muutakaan, heippaa, armi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)