26. marraskuuta 2012

'Ei päivä etten miettis sua'




Heei! Mä olin tänään kotona, koska ei yksinkertaisesti jaksettu lähteä Inkun kanssa kouluun, ja ollaan muutenkin ennemmin kotona ja tehdään töitä. Lähdettiin käymään kokkolassa inkun ja iskän kanssa, ja mä löysin nuo kivat kengät kirpparilta 5eurolla, ja on aivan kuin uudet! rakastuin noihin heti! lucky me :----D Sitten ostin nuo pinkit collarit, jotka makso 15euroa ja sitten vielä pinkit rintsikat H&M'ltä 12,95e. 
Mä leivoin eilen noita joulutorttuja, yleensä me leivotaan niitä vasta pikkujouluna, eli nehän olis oikeastaan ensi viikolla, mutta leivottiin nyt ennakkoon ja porukat mussutti niitä mielellään.
Huomenna mä menen ihan tavallisesti kouluun, ja mulla olisi suomen tunnilla esitelmä jostain suomalaisesta elokuvasta joka olisi pitänyt katsoa nyt viikonloppuna, joten vedetään muistista joku leffa minkä on joskus katsonut, varmaankin muumipeikko ja pyrstötähti tai uuno turhapuro and this is my life. Hyvää yötä nyt minun puolestani ja lopuille hyvää illan jatkoa :---)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)