14. marraskuuta 2012

Mä haluan vain sut. Mutta luulen että se on mahdotonta.


Moroooo! Mä en ole taas muutamaan päivään edes käynyt bloggerissa, joten täällä taas. Mitäs kaikille kuuluu? Yks asia lämmitti mun sisimpää tänään kaiken harmaan ja pimeän keskellä. Joskus oon ehkä vähän liian ylpeä, mutta sitten tuntuu että annan periksi ja anteeksi jos olen aina ensimmäisenä pyytelemällä anteeksi, ottamalla yhteyttä ynnä muuta. Huoh. Joskus ei tiedä mikä on totta ja mikä ei.
Meillä on alkanut nyt uusi jakso koulussa, ja jo tämä alku tuntuu kamalalta! Mullaon opiskelu motivaatio nollassa, ja eikä yhtään hyppy tuntia. No, eiköhän tästä selvitä niinkuin ennenkin. Ei pidä ottaa liian vakavasti kaikkea, ei edes opiskelua. Meillä olis huomenna seinäkiipeilyä ja kuntosalia liikalla, jippikayeij :----D Liikuntaakin on tässä jaksossa kahtena päivänä viikossa, ja se on kyllä ihan okeei koska mun pitäis oikeasti liikkua enempi ja muutenkin jotkut asiat on ihan kivoja vaikka en mikään urheilu-hullu olekkaan.
Lauantaina mennään vissiin käymään yllin kanssa pietarsaaressa taas kattomassa kavereita ja sunnuntaina Kirppu on kaustisella raveissa, toivotaan että sais tamma puhtaan juoksun :---)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)