5. joulukuuta 2012

Ainoa tapa selviytymiseen on pysyä vahvana

Heei! tämän päivän lookki. Meillähän oli ne itsenäisyyspäivä juhlat koululla, ja mä kärsin koko päivä noissa mun korkkareissa! toivottavasti opin jonain kauniina päivänä kävelemään kunnolla noilla ilman että jokaisella askeleella tuntuisi siltä että kaadun :'-----D mutta en ainakaan kaatunut, mutta kävely oli todellaki töks töks. TYYLI ENNEN KAIKKEA.
Huomenna onneks ollaan vapaita koulusta, ja mun pitäisi tänään kehitellä uusia joulukalenteri luukkuja teille. Oonko mä ollut liian kaksmielinen teidän mielestänne? jos oon, niin pahoitteluni, kröhm. Nyt hakemaan heppoja sisälle talliin ja vaihtamaan kamppeet, ja illalla just take it easy ja toi ylli lupautu tulla koneelle jutteleen salkkareitten jälkeen, jebou♥ toivottavasti keksitään viikonlopuksi jotain kivaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)