2. joulukuuta 2012

Joulu fiiliksissä up to 100%


Heeei! Mä oon koko viikonlopun ollu kotosalla niinkun aiemmin mainitsinkin :----P Tallissa oon tehnyt kaikenlaista, ja tänään käytiin ratsastamassa mertsin kanssa, ja olin aika jäässä kun päästiin talliin! Tällä hetkellä tuolla ulkona on -19 astetta pakkasta kun käytiin vielä antamassa inkun ja iskän kanssa hepoille ilta ruuat, niin kyllä sen tunsi että pakkanen oli kiristynyt.
Mä muuten tein ensimmäistä kertaa elämässäni tänään ihan omaa porkkana-laatikkoa kotona, ja oli kyllä mielettömän hyvää! Iskä ainakin fanitti sitä mössöä sen verran että santsas muutamaan otteeseen :----D Ja toissa päivänä leivoin kaksi isoa joulu leipää ja torttuja, mutta ihmeen kumma ettei mitään niistä ole enään jäljellä :--o
Huomenna on koulua 8-15 mutta onneks ei oo mitään kotitehtäviä, tai ainakaan sellasia mistä mä tietäsin, joten ihan lepposasti tämäkin ilta täs pyörii taas. Inkku on kerännyt esille kaikkia jouluvaloja ja lyhtyjä, joten meillä kotona on kyl oikein kotosan olosta tällä hetkellä! koko illan oon kuunellu gleen-joulu biisejä youtubesta ja lataillu niitä koneelle jouluks. Nyt meen kattoon once upon a time'a! khoda hafez, shab bekhair!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)