17. tammikuuta 2013

Romut ulos, lisää tilaa!


























Mä kyllästyin mun lukuisiin romuihin ja turhiin tavaraoihin, kirjoihin ja vaatteisiin, joten päätin eilen illalla roudata kaiken paskan pihalle. Mun huoneeseen tuli ihan rutkasti tilaa kun sain roudattua pois yhden kirjahyllyn sekä jakkaran ja vanhat stereot :-------) sain mun kaapit järjestykseen kun heitin pois vanhat koulukirjat ja kaiken muun turhan, ja että rakastan nyt mun kaappia kun se on niin siisti! ainakin vielä. Ajattelin huomenna puutyö tunneilla tehdä kolmelle neliö peilille raamit, jotta saan ne sitten vielä huoneeni seinälle aseteltua jotenkin kivasti.
Mun olisi eilen pitänyt käydä juoksemassa, mutta päädyinkin pyöräilemään kuntopyörällä yli puolituntia samalla kun katsoin jamie oliveria teevestä. Aika jännä kombinaatio, kokkiohjelmat ja hikoilu. Tänään tää pakkanen nousi -18 ja mulla oli aamulla kurkku hieman kipeä ja ääni oli pelkkää pihinää, niin mun lenkkeilyt jäi kyllä tänäänkin :'----------D pakko yrittää tässä viikonloppuna jos oon terve ja ilmat lämpenisi.

2 kommenttia:

  1. armi oikeesti huhuh:D sustahan on tullut urheiluhullu!! --> http://www.youtube.com/watch?v=3Lgy8qAJdZ8 :D mikäs kärpänen suhun on pistänyt?;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei ole :D kaukana siitä :D mut olo on joka 'urheilun' jälkeen kun voittajalla :D

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)