27. tammikuuta 2013

Uusia kuosia, uusi minä, uusi alku

Mä väsäsin kasaan uuden headerin! aika pelkistetty malli tällä kertaa, rupes tuntuun liian 'täydeltä' tuo vanha. Viikonloppu on mennyt oikein mallikkaasti, oon kumpanakin päivänä ratsastanut 8 kilometrin lenkit, ja eilen kävin juoksemassa ja tänään aateltiin vain Inkun kanssa lähteä iltasella kävelylle! Ihana sää, ei liian kylmä eikä pahemmin tuulekkaan. Tosta lenkkeilystä tuli mieleen että koneelta löyty netistä bongaamani hauska kuva, joka todellakin pätee mun kohdalla :-----D aika nappi! repesin kun näin tuon, laitetaan uupumuksen piikkiin. Päätin höylätä sivupalkkiin 'Viikon naurut' kuvan, jota yritä päivittää viikoittan jos bongailen netistä sen arvoisia kuvia. Mulla on huomenna taas ajotunti, ja sen jälkeen käväsen varmaan kaupungilla Inkun kanssa ja toivottavasti pian on viikonloppu että pääsen näkemään kavereita ja yllille viikonlopuksi asumaan :------)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)