9. maaliskuuta 2013

Moikka! :'3  Mä jumituin taas tähän koneelle ja selaisen youtuubissa kappaleita sivupalkista, ja löysin tällaisen kipaleen. Ei minkäänlaista hajua että kuka tää laulaja on, mutta ihanan rauhallisen dynaaminen kappale näin lauantai iltaan ♥ Espanjaa tai portugalia vissiin kuitenkin, hah :-------)
Tulin kotiin töistä puoli seitsemän jälkeen, kävästiin tallissa hoitamassa hepat ja nyt oon tässä. Maanantaina ois tarkoitus käydä Inkun kanssa kaupungilla katsomassa jos löytäisin itselleni jotkin kivat uudet farkut ja ehkä legginsitkin, pitää katsoa paljonko tuo mun lompakko armahtaa mua! Yllille pitäis ostaa syntymäpäivä lahja, sillä mussukka täyttää täydet iät ;--) 
Huomenna oon ihan kotosalla, ja toivottavasti pakkaset ei paukkuisi yli -20 asteen, että päästäisiin hepoilla ajelemaan ja minä pääsisin juoksemaan itsekkin tuonne ulos :D Nyt lähden mussuttamaan ananasmurska maitorahka proteini ihmettä, hyvää yötä kaikille :) ps. Kiitos kaikille 21'tuhannelle kävijälle!