12. huhtikuuta 2013

Huomenta unikeot! Vaikka mulla menikin eilen myöhään tuo nukkumaan meno, herään aika tarkalleen samoihin aikoihin viikonloppuisinkin :) yritän pitää rytmiä yllä ettei koulu aamuina olisi niin hankalaa nousta sängystä ylös :D
Mulla oli eilen tän jakson viimeinen koe, jippii  ♥ Keskiviikkona alkaa lukuvuoden viimeinen jakso, jos sen jaksaisin tsempata, niin kesäloma häämöttää aika lähellä. Kesälomalle oon suunitellut kaikkea kavereitten kanssa, mutta en tiedä että millon mitäkin tekisi, sillä onhan mulla töitä kesällä. Ainakin laivalle ollaan menossa ja roadtripille. Kesäkuun 11-15 päivän varasin vapaaksi jo töistä tässä vaiheessa, itä-suomeen matkani käy.
Eilen meillä oli ryhmäajelun suunnittelu, ja luojan kiitos sain hyvän ryhmän! Kauhean noloa olisi ollut istua poikien kanssa autossa, ja kun mulla edelleenkin on ongelmia välillä ton kytkimen kanssa :D Anyway, lähdettiin illalla käymään kokkolassa tyhjentämässä meidän mummon taloa, ja sieltä sai nyt ottaa mitä ikinä oikeastaan halusi. Mä rohmasin itselleni erilaisia astioita tulevaisuutta ajatellen, jos sitten muutan johonkin päin opiskelemaan niin ei aivan kaikkea tarvitsisi ostaa. Mun tieni johtaa nyt tallille, sen jälkeen ajattelin kokata kirjastosta lainaamastani Jamie Oliverin ruoka vallankumous kirjasta helpon näköistä pastaa, ja illaksi menenkin taas töihin. Mukavaa viikonloppua!
Ps.Mun kannattais varmaan tehdä oma kategoria ruualle? näitä ruoka kuvia on kyllä ollut melkeinpä joka postauksessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)