3. huhtikuuta 2013

Terveehei :--) Mulla oli tänään maantiedon koe, joka meni vissiin aika hyvin siihen nähden etten lukeut eilen juuri ollenkaan. Miten se aina meneekään niin että lukemisen sijaan sitä tekee jotain aivan muuta tai ajattelee jotain muuta? jännää. Mä palasin töistä noin tunti sitten, ja tuossahan tuokin työpäivä meni ihan mukavasti. Välillä tuo kassa kone ei oikein tahdo mua totella, mutta onneks on kivoja työkavereita jotka rientävät apuun mun soittaessa kelloa :D Läksyjen teko meni taas vähän myöhään, ja nyt kuitenkin istun tässä ja ajattelin päivittää vielä kuulumisia. Meillä olisi huomenna näitä hautajaisjuttuja ennen lauantain hautajaisia, joten tuo huominenkin päivä menee kiireissä. Perjantaina mulla on töitä, lauantaina ne hautajaiset, ja ajattelin vielä mennä lauantaina kokkolaan yllin luokse yöksi. Ensi viikolla on pari koetta ja autokoulu juttuja ynnä muuta sen sellaista. Noh, ainakaan mulle ei käy aika pitkäksi!
Mulla oli sen lisäksi tänään terkkarille aika, ja kaikki arvot oli kuulemma nyt niinkun 'loistavat'. Painan oikean verran, kuulo ja näkö ovat okei, verenpaine on hyvä ja kuulemma oon ihan terve. Sitä kai mä odotinkin, mutta oli silti vielä takaraivossa se ainainen puntarille nousun pelko koulussa, että saa kuulla siitä että pitäs pudottaa painoa ja katsoa mitä syö, mutta nyt kuulin vain kaikkea hyvää hahah :D mutta lyhyeksi jäin, 159,5cm :x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)