2. toukokuuta 2013

Taas vierähti jokunen tovi kunnes OIKEASTI ehdin istahtaa tähän tietokoneella näpyttelemään. Sori, oon saanut kuulla jälleen odotuksia postauksista, niin joo, tässä tätä elämän menoa taas pukkaa! Olin vappu aattona töissä, ihmisiä oli enenmpi kuin kusiaisia kusiaispesässä, ja sen jälkeen mä vielä iltaa kohden lähdin kuskiksi, ja tehtiin reissu Lappajärvelle kivitippuun, ja myöhemmin kävin kokkolaan saavuttuamme hakemassa lisää ihmisiä kotiin baarista. Eilen oltiin Janitan ja Yllin kanssa ajelemassa ensteks soramontuilla ja tiemme johti loppujen lopuksi pietarsaareen, kuten tavallisesti. Tavattiin siellä sitten paljon muita kavereita ja ihmisiä ja ilta oli snadisti ihan onnistunut :'--) Kävin just juoksemassa, ja tänään mulla oli myös autokoulun jälkeinen ryhmä ajo. Pyörähdettiin ylivieskassa ja tultiin takaisin. Aika turha hommeli tuo mun mielestä oli kylläkin, ja siitä sitten pulittaa 180 euroa? lord. Kävin juoksemassa ja keitin mulle ja Inkulle puuroa. Oon vielä lähdössä ratsastamaan Mertsin kanssa ja illalla pitäisi jotenkin jaksaa lukea matematiikkaa. Huom, jotenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)