24. joulukuuta 2012

All I Want for Christmas is you♥


Kello on jo paljon, tultiin vähän aikaa sitten kotiin joulukirkosta ja oli mukavaa :------) meidän aatto ilta meni leppoisasti kotona, hyvää ruokaa ja katsottiin porukoitten kanssa joulupukki ja noitarumpu lehva :------D se on kyllä joulun must see!
Mä sain aivan ihania lahjoja, ja mä en todellakaan osannut arvata mitä oisin saanut :o sain Inkulta uuden  Remingtonin suoristusraudan jolla nyt kyllä voi kihartaakkin, aivan magee! ja Äitiltä ja Iskältä sain Ipodin :'o toi oli aivan sairaan hieno! nyt kun mulla on tavoitteena tammikuussa aloittaa juokseminen, niin tuossa oli juoksu ja kävely suoritukset ja askelmittarit kautta ynnämuuta urheilu juttuja niin toi on kyllä ihan yli veto :-----) huono puoli on vain että en tajua siitä mitään, ja en saa siitä kuulumaan sitä musiikkia mitä siihen latasin. Se kyllä pyörittää mutta mitään ei kuulu :'/ suck. Anyone could give me a helping hand? Sain sitten ihan shampoota,lotionia,suklaata, rahaa, lahjakortin HM'lle ja Janitalta Vampire Diariseitten 1. Tuottarin<3 love you! Ja Ylliltä sain tuon hienon girl night taskumatin :----D juopponako sä mua pidät? Oikeesti sain aivan yli paljon kaikkea hienoa, ja mä luulin etten saisi mitään muutako sukkia ja kalsareita :'-D
Mulla on enään yksi toive tälle joululle, katsotaan toteutuuko se :-------)♥ Hyvää yötä!

3 kommenttia:

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)