26. joulukuuta 2012

My wish came true


Moooi! ajattelin vielä päivittää blogia ennen kun häippäsen Heinävedelle Roosan luokse kokonaiseksi viikoksi :'------D niin en tiedä että päivitänkö sitten siinä välissä mitään tänne, mutta jos me nyt otetaan jotain kuvia ja jos on joku tylsä väli jossain vaiheessa niin sitten :----'D Perjantaina ollaan vissiin menossa savonlinnaan hieman shoppaileen ja sen jälkeen katsoon joku lätkä peli illalla paikalliselle hallille. Saas nähdä millasta tulee!
Me pyörähdettiin tänään jeppiksessä yllin kans, ja mun wish came true ♥ Muuten oon ollut kotona tallilla ja töllätty taas inkun telkkaria ja muhittu tuolla luolassa koko ilta. Ois tarkotus vielä mennä saunaan, pakkaan laukku ja jos vielä keittäis teetä itselleen. Musta on tullut hirvee teen juoja, juon ainakin kaks kuppia aamua iltaa :'d mä oon luullu aina että tee on pahaa, mutta siitä on tullut nyt mun lemmpari 'lämmin' juoma, kahvin tai kaakaon sijaan. Onkai se vähän terveellisempääki kai? 8--'D Mutta nyt on vielä niin paljon tekemistä ja kello on jo puol yhdeksän ja mun juna lähtee aamulla yhdeksän jälkeen, joten hei hei ! loveti loveti armi-
ps. eikö noita huuli paise herpeksiä voisi lailla kieltää? todella kipeitä ja ällöjä.

3 kommenttia:

  1. tykkään!!♥ huippua:)

    VastaaPoista
  2. näistä ei oo koskaan arvata kuka kommaa ;) anonyymi !

    VastaaPoista
  3. eipä niin! hahaah se vasta parasta tässä onkin;)

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)