10. joulukuuta 2012

'mikset kertonut mulle?' en mä, koska kuulostit silloin niin iloiselta, enkä raaskinut huolestuttaa sua'


Jtsdabaaaa! Mä kävin tänään kysymyässä tarhasta itselleni työharjoittelu paikkaa, ja jännitti kyllä mennä sinne vaan mut hyvinhän se meni! Helmikuun 21-22 päivä olen siis lasten valvojana ;-----) varokaa lapset! Meillä oli tänään koulussa aika 'lössö' päivä, valmisteltiin pari tuntia joulu juhlaa varten, katsottiin leffaa ja piirrettiin. Ihanaa kun välillä on sellasia päiviä kun saa hengähtää. Koe viikko alkaa perjantaina, ja ensiviikon perjantaina loppuu koulu ja alkaa joululoma ♥ 
Mun pitäisi alkaa kehitellä tuota kuviksen juttua, ja reilun tunnin päästä tulee gleen-joulu speciaali tv'stä. Sitä ennen pitäs ehtii mennä käymään tallissa ruokkimassa hepat. Mä tein aivan järjettömän tulista nuudeli-keittoa, mutta kyllä oli hyväää :'-----D maitoa sai kyllä hörppiä senkin edestä!
Mulla on iso ongelma : mitä mä ostain porukoille joulu lahjaks? ollaan päätetty että tänä jouluna kaikki ostaa kaikille yhdet lahjat, ja kavereille ja inkulle on nyt jo kyllä tiedos, mut faijalle ja mutsille pitäis keksiä jotain. En halua jättää näitä joulu lahja juttuja viime tippaan taas kerran, tänä jouluna mun joulu rauha alkakoon aikaisemmin kun tavallisesti ja hoitakaani asiat kuntoon ennen aattoa. 
Mulla jäi soimaan tuo Brädin - Happee kappale pä'ähän, aika koukuttava eikö? ärsyttävää kun joku soi koko ajan päässä :------D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)