14. joulukuuta 2012

'Pysyn paksuna koska ei olisi reilua kaikkia hoikkia kohtaan, jos näin älykäs ja hauska olisi vielä laihakin.'

Mooooi! En oo taas muutamaan päivään jaksanut päivittää mitään, kauhee uupumus ja nyt tuntuu vielä että olisi tulossa kuumettakin. Nooh, saas nähä.
Lähdettiin koulusta tänään aikaisemmin ja käväistiin joulu kahveilla agrolla, ja sen jälkeen lähdettiin käymään kokkolassa ostelemassa inkun kanssa viimeiset joululahjat porukoille ja toisillemme. Mä laskin että mulla on ainostaan mennyt n. 60 euroa viiden ihmisen joululahjoihin, jee :----D toivottavasti kukaan ei pety, mutta oon sentääs yrittänyt hankkia kaikille käyttö tavaraa eikä mitään turhaa roinaa.
Huomenna oon vaa kotosalla ja toivottavasti olisi hyvä ilma että päästäisiin ratsastamaan Mertsin kanssa pojilla. Mun Imppa rakas hevonen on nyt virallisesti jäänyt eläkkeelle. Ei päässyt poika enään mukaan raveihin, ja tammikuussa poika täyttää 13 vuotta ja jää tätä myöten eläkkeelle. Ens kesänä ruvetaan oikein kunnolla ratsastelemaan ja ajelemaan nuoremman sukupolven kanssa :-----) Hyvää yötä, kauniita unia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)