1. tammikuuta 2013

Hyvää uutta vuotta 2013!





Toivottavasti kaikilla oli hieno uuden vuoden ilta eilen, eikä bileet karannut lapasista :-----D Me otettiin aivan iisisti, syötiin kyllä hyvin kun Roosan kanssa värkättiin uunijäätelöä,pastejoita ja salaattia. Nam! tervetuloa uusi vuosi, me like the läski ruoka. 
Tänään herättiin taas myöhään, ja käytiin tallilla ja ollaan näpsitty kuvia ja hulattu hula vanteella. Ajatelkaa, mä olen nyt vasta oppinut pyörittämään rengasta? oon kyl tosi ylpeä itsestäni, ja tuo hula rengas on vielä sellainen että aktivoi sisäisiä vatsalihaksia, joten mulla on ollut kyljet ja vatsalihakset kipeät pari päivää. Mutta on hauskaa! x'd Mä oon huomenna lähdössä kotiin päin aamu junalla, ja torstaina kouluun ja paluu arkeen. Jebo. 

ps. TASAN YKSI KUUKAUSI, JA MEIKÄ ON 18. TÄÄLTÄ TULLAAN IHANA, JÄNNITTÄVÄ, HAUSKA JA MUISTETTAVA SEURAAVA VUOSI!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)