5. tammikuuta 2013

Summer jammi jammi

Heeei! taas muutama päivä viimeksi siitä kun oon kirjottanut tänne, mutta here i come again! Palasin kotiin keskiviikkona ja torstaina meillä alkoikin jo koulu. Kävästii perjantaina kaupungissa ja ostin itselleni hiusvärin ja illalla vielä jaksoin värjätäkkin mun hiukset :------) oli ihana päästä tuosta mun juurikasvusta eroon vihdoinkin! mustaan väriin juurikasvu tuleekin harmaan sekoituksena, ja ei näytä kovin hyvältä. Mä oon tässä värjäys kierteessä, mutta mä rakastan mun tummia ja mustia hiuksia :'-----)
Eilen me väänettiin inkun kanssa dippi vihanneksia ja sitten tehtiin keksipohjainen jäätelö kakku, että jippi jee mun kalorit tulee takaisin :'D noeii, oon nyt jokaisenä päivänä tanssinut ja treenannut, ja ajattelin tänään vain olla tallissa ja jos huomenna innoistais jossain vaiheessa lähteä tuonne ulos lenkille!

5 kommenttia:

  1. heii sie ostit nyt noi urheiluliivit hm?? :D minäkin ostin!! tai tilasin, mut sellaiset pinkit:D onko noi hyvät??:)

    VastaaPoista
  2. Joo, on tosi hyvät! tukevat just huvin eikä olkaimet valu :)

    VastaaPoista
  3. Voiskai tuota itekki alottaa...:D

    VastaaPoista
  4. hahaha =) ei sun tartte :) oot täydellinen noin! mutta treeni on kaikille hyväksi :) nyt aamulenkille!

    VastaaPoista
  5. Ai no sunko sitte tarvii? hahah :D no ei todellakaan tarvis

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)