6. helmikuuta 2013

Kaikkea ei tarvitse ottaa vakasti!

Hei! Mä olin eilen Kemoralla liukkaankelin radalla harjoittelemassa parin muun autokoulu tyypin kanssa. Oli aivan järjettömän hauskaa ajaa autolla jäällä, tehdä jarrutuksia ja väistöjä :------D opettajalla oli vissiin melko hauskaa kun kuvasi mun ilmeilta kännykällään kun auton perä teki heittoja. Mutta siisti päivä oli, ja mulla olisi tuo teoriakoe ensi viikon torstaina aamulla sekä pimeän ajoa simulaattorilla :-------) Pitäis jaksaa vaan värkätä tuon ajokaistan kanssa! 
Oon varmaan tulossa kipeeksi, mulla on kurkku kipeä sekä päätä särkee ja palelee. Ehkä mun ois viisain käpertyä peiton alle ja sulkea pariksi tunniksi silmät? Kiukututtaa myös se etten oo saanut itseäni hinattua lenkille viikkoon, ja vielä nyt jos oon tulossa kipeäksi. Eilenhän me oltiin isännän kanssa kaustisella myös harjoitusraviessa Spookin sekä Neron Kanssa, ja Spooki päästeli komeaan voittoon irrotessaan muusta porukasta 16 lopetuksella. Nero nyt ei ollut oikein juoksu päällä, mutta hyvin edes näin :------)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)