9. helmikuuta 2013


Heeei! Mulla on ollut keskiviikosta asti kuumetta joka on hipaissut aika lähelle neljääkymmentä astetta, ja eilen yöllä taisin sitten pyörtyä kun löysin itseni lattialta ja viimeisin muistikuva olikin se että mun oli tarkoitus hakea vettä? Mullahan piti alkaa tuo terveellinen elämä, mutta nyt sairaana oon syöy puoli litraa aivan ihanaa ainon jäätelöä :'o ja tänään leivoin kanelipullia ja pannukakkua. Hyvä hyvä jee.
Tänään läpäisin mun viimeisetkin ajokaista tehtävät, joten mä toivon että mä pääsen läpi torstaina teoriasta! Ois vaan niin kivaa päästä sitten suorittaan se inssi ja ruveta ihan ite ajeleen autolla :-----) olis vieläkin vapaampi tunne vaikka oonkin 18 :--------D Oon nyt joka tapauksessa lähössä saunaan, nouskoot tuo kuume sitten uudelleen jos on noustakseen, mutta mun hiukset on ällöttävän likaiset. Oon koko päivän pyörinyt pinkki pipo päässä ja niistellyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)