21. maaliskuuta 2013



Eilinen meni leffan ja maistuvan iltapalan kanssa. Inkku on leikellyt niistä Vaasan - Ruispala pusseista leffa koodeja, ja on tilannut meille kotiin jo kokonaiset 4 leffaa! Eilen katsottiin Tom Cruisen tähdittämä Knight and Day toiminta komedia, oli kyllä melko lystikäs :D ja Tom Cruise on syötävän hyvännäköinen pepsodent hymy kasvoillaan. uumamaa, nam jeah.
Mulla olisi vain ja ainoastaan huomenna viimeinen tunti koululla, ja silloinkin katsoisimme vain dokumentin hakkereista, intresting intresting. Päätettiin sitten skipata koko huominen päivä jäämällä kotiin hommiin, ja sopiihan se mulle. Saahan nukkua hieman pidempään ja syödä rauhassa aamiaista ja suunitella päivän miten haluan. Yllin kanssa ollaan kuitenkin menossa huomenna ajelemaan jonnekkin suuntaan, ja lauantaina laitetaan baartyt pystyyn, ensiksi yllillä, ja saas nähdä mihin ilta vie :-------)
Mun pitäisi kai kehittää hieman tätä blogia johonkin suuntaan? Ja mua kyllä kiinnostais myös kuinka moni mun juttuja jaksaa lukea, sillä mielipide/reaktio näppäimiä painaa melko harva kävijä. Katsoin taas tänään että tällä sivustolla on käynyt jo yli 23'000 kävijää, joka on melko paljon 1½ vuoden sisään. Kiitos kaikille, kommenttia saa jättää tosi mielellään ja kaikkee mahollista parannus palautetta että mitä lisää, mitä vähempi jne :------) Musta tuntuu että kuvailen melkein vaan ruokaa :'D mutta ihmiset rakastaa ruokaa, ja ainakin ite tykkään lukea ja katsoa muiden bloggaajien herkullisen näkösiä luomuksia. Mä istun aina koulussakin hyppytunneilla selailemassa kaikkia leivonta ohjeita :'o kai mä lohdutan itseäni sillä että katselen herkullisen näköisiä ruokia ja parannan itsehillintääni hah. Nojuu, mutta siitä puhe mistä puute, meikä lähtee syömään spagettia.