24. maaliskuuta 2013
















Kuis hyrräää? Oltiin eilen pienellä porukalla juhlimassa kokkolan yö-elämässä, ja saavuin kotiin tuossa komisen tuntia sitten. Kävin jo ajamassa hepalla Mertsin kanssa kun muut porukat lähti raveihin kaustiselle. Toivotaan että tamman startti menisi jokseenkin hyvin :-----) 
Mä olin pyytänyt teitä lähettämään kommenttia blogiin, mutta huomasin ettei tekstien alla enään näy 'jätä kommentti' kenttää? Mä oon vissiin jossain vaiheessa muokannut ulkoasua, että se on tipahtanut pois, ja en ole vielä keksinyt miten saisin sen takaisin. Tyypillistä :D
Sain juuri lusikoitua ihanan pehmeän kaurapuuron ja herkullisen ruisleivän mahaani, ja nyt pitäisi suunnata perse kohti tallia. Saataisiin Inkun kanssa otettua hepat sisälle ja ruokittua, niin meikäläinen voisi ruveta selailemaan miten tuo veikkaus kone toimii. Mun on tarkoitus suorittaa tehtäviä tuohon veikkaus - toimintaan tietokoneella, että oppisin käyttämään sitä konetta sitten oikeasti kaupalla. Sen lisäksi mun tulisi suorittaa autokoulun lisä tehtäviä ennen kertaus tuntia, joka on melkein heti pääsiäisen jälkeen. I'm totally gonna screw this up, 'cause i've got no time.
Ajatelkaa, ensi viikolla on jo pääsiäinen? Vitsi tää aika menee tosi nopeesti, juuri äsken oli joulu. Kohta on kesä, kesän jälkeen mulla alkaa ensimmäiset kirjoitukset ja näin pois päin. Ihan outoo aatella että mun elämä on jo tässä vaiheessa, sillä kun me oltiin pieniä, sitä vaan odotti että voisiko tää aika oikeasti mennä nopeempaa? Tyyliin istuit kellon edessä ja katsoi kun se tikitti hitaasti eteenpäin. Kyllä se on totta että aika menee kun siivillä kun sitä vanhenee :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)