15. huhtikuuta 2013

Mä sain tällaisen haasteen Nelliltä! Katsotaas osaankos vastata, en ole ennen tällaista haastetta saanut :D
Ohjeet:
Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään

2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.   
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille  
4. Heidän pitää valita 6 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa. 
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut. 

6. Ei takaisin haastamista.

Haaste alkaa!

 

1. Mun oikea koko nimi on Armi-Elina Karhulahti, mutta kaikki sanovat mua vain Armiksi.

2. Mulla on pahe kaikelle makealle. Olen kuitenkin luvannut itselleni syödä joka viikonloppu oman kokonaisen Aino jäätelö purkin. Sanokoon kuka mitä tahansa.

3.Lenkkeilen 2-3 kertaa viikossa pitääkseni itseni kunnossa sekä fyysisesti että psyykkisesti. Oon tosi pahalla päällä jos en pääse ulos!

4. Oon töissä kaupankassalla ässällä, ja pidän työstäni. Rakastan olla sosiaalisissa tilanteissa ja nautin ihmisten kanssa puhumisesta.

5. Minulla on ajokortti ollut jo yli 2 kuukautta, mutta mulla ei vieläkään ole autoa.

6. Mä oon oikeasti ruma ilman meikkiä. Kotonakin mulla on aina pakosta ripsiväriä!

7. Mun parhaat ystävät ovat Ylli, Roosa, Janita, Inkku ja Simon. Mutta listaan mahtuu niin paljon ihmisiä joita ei voisi kullalla korvata.

8. Mä rakastan tanssimista! Aina baarissa mä oon varmaan se kaikista kovin bilettäjä :D

9. Mä pidän myös latino tyylisestä musiikista, eli espanjankielisestä ja portugalilaisesta musiikista

10. Oon laihtunut 25 kg!

11. Mä odotan kesää 2013 kuin kuuta nousevaa! Uskon tästä kesästä tulevan kaikkien aikojen paras sillä oon täysi ikäinen, mulla on ajokortti, työpaikka ja ennen kaikkea: Ihanat ystävät.

 

1. Lempi artistisi? Mä rakastan Nickelbäckiä. Mutta kuuntelen kaikkea!
2. Omistatko järjestelmäkameraa, jos niin minkälainen? Objektiivit? Omistan kyllä, Canon eos 1100d'n. Ja ei mitään hajuu mikä objektiivi, en ymmärrä noista mitään.
3.  Harrastatko hevosurheilua? Mitä? Harrastan. Raviurheilua enimmäkseen, mutta ratsastan myös.
4. Minkälainen on unelmahevosesi/ponisi? Kiltti, rehellinen, hyvin juokseva ja pärjäävä raveissa. Ei mikään painari.
5. Omia hevosia? On juu, Vepperi ja Imppa. Osaomistus Heili-Pekunasta.
6. Lempi herkkusi? Jäätelö, karkki, riisikakut, Kuivatut aprikoosit!
7. Kerro yhdestä tavallisesta päivästäsi? Rutiinit tms.. Kouluun, ehkä töihin, talliin, lenkille, nukkuun. Ja ruokailut.
8. Tärkeä hetkesi hevosurheilussa? Varmaan jokainen startti tilanne.
9. Koulusi, työsi tms? Kruunupyyn lukio ja oon s-marketilla töissä iltaisin ja viikonloppuisin.
10. Onko sinulta kysytty koskaan papereita? On kyllä!
11. Pidätkö moottoriurheilusta? Motocross tms..?
Valitettavasti en ymmärrä tästäkään mitään :D       



Kysymykset seuraaville haastajille!

1. 3 tärkeintä asiaa jotka otat kaikkialle mukaasi?
2. Koti-ilta/Bile ilta?
3. Lempi ruokasi?
4. Entä oma bravuurisi ruuanlaitossa?
5. Mikä on hartain toiveesi tällähetkellä?
6. Mihin maahan haluaisit matkustaa tulevaisuudessa?
7. Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?
8. Kesä/Syksy/Talvi/kevät?
9. Parhaat vaatekaupat tai kaupat josta ostat eniten vaatteita?
10. Juokseminen vai pyöräily?
11. Suurin syntisi?         

Ja Haastan seuraavat bloggaajat: Erika ja Sandra, Elina, Isabelle, Simon
Mä tiedän että nää bloggaajat kirjoittaa ruotsiksi, mutta kun en tunne montaakaa jotka kirjoittavat suomeksi blogejaan. Valitettavasti. Vastailkaa ja kääntäkää ruotsiksi jos aikanne riittää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)