17. huhtikuuta 2013

Vihdoinkin mä pääsin istahtamaan. Oon koko päivän mennyt letti suorana tuolla maailmalla, vein isukkia aamulla apteekkiin ja kauppaan, hain heiniä tuolta perä kylälästä, laitettiin tallit ja käytiin ajamassa Inkun kanssa meidän uusi ori poika Pena. Kaiken lisäksi sahasin ison kasan polttopuita. Reipas, enkö?
Ostin eilen uudet juoksu kengät sekä juoksu pöksyt, ja oon aivan rakastunut noihin kenkiin♥ Vähän rahaa taas meni, mutta oon jo kauan halunnut kunnon juoksu kuteet, kun oon ihan tosissani ruvennut juoksemaankin, joten siunasin itselleni luvan ostaa nämä :D Valitettavasti oon aivan hirveässä flunssassa, joten mun pitää malttaa ennen kun pääsen koklaamaan mun uusia kenkuleita!
Huomenna oon menossa kouluun kahden päivän vapaan jälkeen, uus jakso ja uudet kujeet. Ylli on tulossa Vaasan lentokentältä kotia, ja se soitti mulle jo että haluaa nähädä mua :----) Kauheaa olla erossa kokonainen viikko tietäen että ystävä on jossakin jumalan selän takana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita :-----)